Bondageworkshop

dinsdag 24 februari 2015 om 19:15

Je moet je aanmelden om de locatie te kunnen zien.

Met touwtjes spelen kan best leuk zijn, maar hoe doe je dat nu op een veilige manier? Wij leren het jou!

Deze workshop focust zich op studenten die geen tot weinig ervaring hebben met bonderen. We zullen enkele simpele, maar praktische, toepassingen van touw aanleren. Tevens overlopen we de veiligheidsaspecten waar men op moet letten bij het bonderen. We raden aan dat mensen die zelf touw hebben, dit meebrengen, we voorzien zelf een grote voorraad voor mensen die dit niet nog hebben.

De bondages zullen over de kleren gaan, gelieve dus makkelijke kledij te dragen die niet in de weg zal zitten (broek ipv rok, geen frullen die kunnen verstrikt raken tussen de touwen...). Zowel singles als koppels zijn welkom. Singles zullen ter plaatse een partner krijgen, waarmee dan afwisselend kan geoefend worden in het bonderen/gebondeerd worden.

Studenten zijn van harte welkom in de Turbinezaal van de Therminal (Hoveniersberg 24).

Let wel, daar het om een workshop gaat, zijn het aantal plaatsen beperkt. Je wordt via email verwittigd als je een plaats hebt kunnen bemachtigen.

DEZE WORKSHOP IS MOMENTEEL VOLZET. SCHRIJF JE IN ALS JE OP DE RESERVELIJST WIL KOMEN. WANNEER IEMAND ANDERS AFZEGT, LATEN WE HET JOU DAN WETEN!