Vriendjescantus

maandag 20 maart 2023 om 20:30

Je moet je eerst inschrijven voor je de locatie te zien krijgt.

affiche van deze activiteit

We gaan weer cantusseeeeen!!!

En wegens groot succes vorig jaar doen we opnieuw een vriendjescantus <3 <3 <3

Elke Kajiraan mag dus 1 vriendje meenemen! En dan gaan we allemaal samen gezellig cantussen. Je vriendje moet wel binnen de regels van Kajira vallen, met andere woorden: 18+ en student of 18-26 zijn. Je bent ook zelf verantwoordelijk voor je vriendje dat die zich respectvol gedraagt tegenover anderen zoals we van onze andere leden verwachten. Er is een maximum vanuit de zaal dus je moet je vriendje ook inschrijven, dit kan door bij het inschrijven van jezelf "ik kom met aanhangsel" aan te duiden en dan 2 in te vullen. Zo weten wij ook met hoeveel jullie zijn!

Voor zij die nog niet weten wat een cantus inhoudt: SHAME ON YOU! Haha nee grapje hoor ;)

Een cantus is kort gezegd samen liedjes zingen en een beetje (of een beetje veel...) drinken. Hier is een playlist met enkele liedjes die wel eens gezongen kunnen worden op een cantus:

Dus als je het studentenfenomeen "cantus" nog niet kent, kom gewoon wat vroeger en we leggen het je met plezier uit.

Omdat Kajira geen lint heeft mag je ook een lintje van een andere club aandoen. Wens je je clublied te zingen, zet dit dan in de opmerking bij het inschrijven en dan plannen wij het in!

Inkom:

Bier: €12

Water of eigen drank: €4

BONUS: €1 korting bij meebrengen van een eigen herbruikbare beker!

Opbouw vanaf 19u30

Deuren: 20u

Io vivat: 20u30

See you there!

Inschrijven

Deze activiteit is al voorbij dus inschrijven is logischerwijs niet meer mogelijk.