Debatavond met studentenkring KMF

dinsdag 29 maart 2022 om 19:00

Locatie: Turbinezaal Therminal (Hoveniersberg 24)

affiche van deze activiteit

Hey lieve Kajiranen!

We verbroederen met KMF!! Woohoo!! Dit is de kring van studenten moraalwetenschappen en filosofie. Wat gaan we doen om te verbroederen? We gaan een debatavond houden rond BDSM. Deze avond kan je zien als een variatie op de klassieke praatavonden maar met wat meer ruimte voor discussie en controverse.

Maar wat voor stellingen kunnen jullie verwachten? Op de avond zelf zullen we debatteren rond stellingen met betrekking tot twee centale thema's:

1. seksualiteit, gender en consent
  2. bdsm en bdsm in de maatschappij

Er zullen drie verschillende rondes zijn waarin verschillende stellingen rond deze centrale thema’s besproken zullen worden, de perfecte kans dus om jouw meningen en overtuigingen eens te laten uitdagen door andere studenten. Als je niet zo graag zelf debatteert mag je natuurlijk altijd gewoon meeluisteren, net zoals op een praatavond.

Om jullie al helemaal in the mood te krijgen een kleine voorbeeldstelling: ‘’Uitgesproken machtsverhoudingen zijn iets wat enkel in BDSM relaties voorkomt!’’

Wij als bestuur kijken er alvast heel erg naar uit om met jullie en met KMF te debatteren! Hopelijk tot dan!!

Opmerking: Deze activiteit vindt plaats in openbare ruimte en er zullen ook niet-kajira leden aanwezig zijn. Hou hier rekening mee bij het kiezen van je outfit/accesoires op de avond zelf.

Inschrijven

Deze activiteit is al voorbij dus inschrijven is logischerwijs niet meer mogelijk.