Get together

dinsdag 27 april 2021 om 19:30

Je moet je eerst inschrijven voor je de locatie te zien krijgt.

Hey hey

Toevallig nog student?

En toevallig ook op deze site van Kajira beland?

En toevallig ook een activiteit aan het zoeken voor deze week?

Pech zoek verder.

Neenee, mopje he. Deze dinsdag doen we een get together! Met alle activiteiten dooreen! Wij voorzien het 'materiaal' jullie voorzien de sfeer. Het beschikbaar materiaal is onder andere een aantal tafels op de discord om gewoon te chillen en te babbelen. Maar ook een hoop leuke links naar sites waar je gezelschapsspellen speelt of sites waar je gesynchroniseerd filmpjes kan kijken. Natuurlijk staat de Minecraftserver ook open. De drankspelletjes bot staat ook open, maar ook iets nieuws, laten we eens proberen cantussen??? Liedjesboekjes zullen tijdig gepubliceerd worden zodat je nog rustig naar de printer kunt lopen zonder dat de buttplug er uitvalt.

Groetjes en tot dan mijn allerliefste stoute studentjes!

Deuren 19:30, Io Vivat 20:00