Kinky quiz

maandag 16 maart 2020 om 20:00

Je moet je eerst inschrijven voor je de locatie te zien krijgt.

DEZE ACTIVITEIT IS GEANNULEERD

Beste studenten, verenigingen, raden

In teken van de COVID-19-pandemie besliste de Vergadering der Konventsvoorzitters deze namiddag om alle activiteiten van studentenverenigingen vanaf morgen 12 maart 2020 op te schorten in het kader van de volksgezondheid. Alle activiteiten die toch doorgaan zullen buiten de goedkeuring van de Konventen en de Dienst Studentenactiviteiten vallen. Dit voorlopig tot en met zaterdag 4 april. Verdere communicatie over eventuele verlengingen zal volgen.

Concreet houdt dit in dat er door de Dienst Studentenactiviteiten en de Universiteit Gent geen faciliteiten meer zullen aangeboden worden voor het organiseren van activiteiten. Hieronder vallen onder andere lokaalreservaties, materiaalreservaties, subsidies en verzekeringen.

Deze beslissing werd genomen om de verspreiding van het virus te vertragen, en zo de gezondheidszorg te ontlasten. Daarnaast is het doel om een duidelijk signaal te geven en verwarring en twijfel tot een minimum te beperken.

Momenteel is er geen zicht op concrete financiële en logistieke gevolgen. De VKV zal alles in het werk stellen om jullie te ondersteunen en de negatieve gevolgen te minimaliseren.

Wij hopen op jullie begrip te kunnen rekenen, en zijn bereikbaar voor verdere vragen op dsa@ugent.be.

De Vergadering der Konventsvoorzitters

Deze quiz is de perfecte kans om je kinky kennis en skills te gebruiken en zo jouw groepje de overwinning te bezorgen. Muziek, opdrachtjes, pittige vragen,... It will be a lot of fun :)

De groepen zullen door ons bij voorkeur samengesteld worden in groepen van 6. Wil je op voorhand je eigen groep samenstellen, schrijf dan in met de hoeveelheid personen en schrijf bij commentaar je groepsleden.1 à 2 personen meer of minder in een groep zijn perfect mogelijk.

Heb je nog geen groep of ben je nieuw? Geen probleem, schrijf je in en wij kijken om je te matchen met de beste groepsleden die je je kan inbeelden.

Na de quiz, is er afhankelijk van de geinteresseerden nog de mogelijkheid om samen op café te gaan :).

Belangrijke info: Drank dien je zelf mee te nemen. Er is wel een frisdrankautomaat aanwezig.

This playful quiz is the perfect chance to test your kinky knowledge and skills  to lead your team to victory. Music, assignments and spicy questions... It will be a lot of fun :)

The groups will be put together, by preference; in groups of 6. If you want to put together your pre-made group, write your group members down when you register and register with the amount of group members. 1 or 2 persons more or less in a group is perfectly possible.

You don't have a group or you're new? No problem, register and we will put you together with the best teammates you can imagine.

After the quiz, there is, depending on interested people, the possibility to go out for a drink in the neighbourhood.

Important information: You need to bring your own drinks. There is however a soda vending machine.