Cozy Karaoké

donderdag 12 maart 2020 om 19:00

Je moet je eerst inschrijven voor je de locatie te zien krijgt.

DEZE ACTIVITEIT IS GEANNULEERD
------------------------------------------------------

Beste studenten, verenigingen, raden

In teken van de COVID-19-pandemie besliste de Vergadering der Konventsvoorzitters deze namiddag om alle activiteiten van studentenverenigingen vanaf morgen 12 maart 2020 op te schorten in het kader van de volksgezondheid. Alle activiteiten die toch doorgaan zullen buiten de goedkeuring van de Konventen en de Dienst Studentenactiviteiten vallen. Dit voorlopig tot en met zaterdag 4 april. Verdere communicatie over eventuele verlengingen zal volgen.

Concreet houdt dit in dat er door de Dienst Studentenactiviteiten en de Universiteit Gent geen faciliteiten meer zullen aangeboden worden voor het organiseren van activiteiten. Hieronder vallen onder andere lokaalreservaties, materiaalreservaties, subsidies en verzekeringen.

Deze beslissing werd genomen om de verspreiding van het virus te vertragen, en zo de gezondheidszorg te ontlasten. Daarnaast is het doel om een duidelijk signaal te geven en verwarring en twijfel tot een minimum te beperken.

Momenteel is er geen zicht op concrete financiële en logistieke gevolgen. De VKV zal alles in het werk stellen om jullie te ondersteunen en de negatieve gevolgen te minimaliseren.

Wij hopen op jullie begrip te kunnen rekenen, en zijn bereikbaar voor verdere vragen op dsa@ugent.be.

De Vergadering der Konventsvoorzitters
---------------------------------------------------------

Heb je eens zin om je luidruchtig te laten gaan? Of om gewoon gezellig toe te kijken? ... Nee tis niet wat je denkt ... Kom dan naar onze super gezellige cosy karaoké :D wij zorgen voor de karaoké, jullie voor de cosy. Breng dus gerust wat dekens kussens en een versnaperingetje of twee mee zodat we er een cosy leuke avond van kunnen maken.