Gezelschapsfriending

dinsdag 10 oktober 2023 om 19:00

Je moet je eerst inschrijven voor je de locatie te zien krijgt.

affiche van deze activiteit

Welkom bij Gezelschapsfriending: Waar Spelletjes Samenkomen met Vriendschap!

Ben je op zoek naar een leuke en interactieve manier om nieuwe mensen te ontmoeten en tegelijkertijd te genieten van een gezellig potje bordspellen? Zoek niet verder! Onze bruisende studentenvereniging presenteert met trots: Gezelschapsfriending!

Wat is Gezelschapsfriending?

Gezelschapsfriending is gezelschapsspelletjes spelen, maar met een twist! Elk spel is aangepast zodat je al spelend de andere spelers leert kennen en is zo dé ultieme combinatie van gezelschapsspelletjes en speed-friending. Speciaal ontworpen om leden, zowel nieuw als ouder, op een ontspannen en plezierige manier met elkaar in contact te brengen. We begrijpen dat het soms lastig kan zijn om nieuwe vrienden te maken, vooral in een drukke studentenomgeving. Daarom hebben we Gezelschapsfriending gecreëerd: een activiteit waarbij je zowel je sociale kring kunt uitbreiden als gezellig een  bordspel kunt spelen!

Hoe werkt het?

Bij Gezelschapsfriending kom je gewoon binnen en krijg je de kans om verschillende gezelschapsspellen te spelen. Van strategische spellen die je brein uitdagen tot hilarische partyspellen die iedereen aan het lachen maken - er is voor elk wat wils! Bij het binnenkomen krijg je ook een bingo kaartje met persoonlijke feitjes op. Het is de bedoeling je kaartje volledig af te vinken door mensen met hetzelfde feitje te zoeken en elkaars vakje af te vinken. Mingelen is dus de boodschap! Doorheen de avond worden verschillende  intermezzo's gepland zodat je terug even de benen kunt strekken en eventueel een andere tafel kan opzoeken. Dit is ook het ideale moment om verder te bingoën. Zo krijg je de kans om nieuwe mensen te ontmoeten en met iedereen te praten. Geen zorgen als je niet bekend bent met bepaalde spellen - het draait allemaal om plezier en samenzijn!

Of je nu een eerstejaarsstudent bent die net begint of een doorgewinterde veteraan van onze vereniging, Gezelschapsfriending biedt een ontspannen en leuke omgeving om nieuwe vrienden te maken en bestaande vriendschappen te verdiepen. Doe mee en laat de dobbelstenen van vriendschap rollen!

Schrijf je in en sluit je aan bij ons voor een avond vol spelplezier en connecties. We kijken ernaar uit je te verwelkomen bij Gezelschapsfriending!

Welcome to SocialGaming: Where Games Meet Friendship!

Are you looking for a fun and interactive way to meet new people while enjoying a friendly game of board games? Look no further! Our vibrant student association proudly presents: SocialGaming!

What is SocialGaming?

SocialGaming is playing board games, but with a twist! Each game is tailored to help you get to know the other players while having a blast, making it the ultimate combination of board games and speed-friending. Specifically designed to connect members, both new and existing, in a relaxed and enjoyable way. We understand that making new friends can sometimes be challenging, especially in a busy student environment. That's why we've created SocialGaming: an activity that allows you to expand your social circle while having a great time playing board games!

How does it work?

At SocialGaming, you simply walk in and get the chance to play various board games. From strategic games that challenge your intellect to hilarious party games that will have everyone in stitches - there's something for everyone! When you arrive, you'll also receive a bingo card with personal facts on it. The goal is to fill out your card by finding people with the same fact and marking each other's squares. So, mingling is the key! Throughout the evening, various intermissions are planned so you can stretch your legs and possibly switch tables. This is also the perfect time to continue your bingo game. It's an opportunity to meet new people and chat with everyone. Don't worry if you're not familiar with certain games - it's all about having fun and coming together!

Whether you're a first-year student just starting out or a seasoned veteran of our association, SocialGaming offers a relaxed and enjoyable environment to make new friends and deepen existing friendships. Join us and let the dice of friendship roll!

Sign up and join us for an evening of gaming fun and connections. We look forward to welcoming you to SocialGaming!