Infoavond

maandag 02 oktober 2023 om 19:00

Locatie: Campus Boekentoren, lokaal 1.13, Blandijnberg 2 Gent

Goedemorgenmiddagavond,

Nu je bent aanbeland op de site, heb je waarschijnlijk al wat kunnen lezen. Maar indien je nog met vragen zit of weet je nog niet goed wat een studentenvereniging als kajira nu te bieden heeft. Kom dan gerust naar de infoavond!

We beginnen met een beetje uitleg over Kajira als vereniging en waar we voor staan en een paar algemene dingen rond BDSM. Nadien gaan we met iedereen die mee wil gezellig op café. (zie activiteit: "caféavond (na de infomoment)"

Stel gerust al je vragen, de aanwezige bestuursleden antwoorden hier maar al te graag op. Zo hopen we jullie thuis te laten voelen in onze club!

Indien je graag iemand hebt die je opwacht en al wat kunt leren kennen, wees dan zeker niet bang om van ons buddysysteem gebruik te maken! Meer uitleg hierover vind je onder informatie en dan buddysysteem!

Geen stress met de exacte locatie te vinden, er zal voor de activiteit begint een bestuurslid bij de deur staan zoals bij andere activiteiten. Die helpt je wel verder!

Groetjes!

Good morning/afternoon/evening,

Now that you've landed on the website, you've probably already read some information. However, if you still have questions or are not quite sure what a student association like Kajira has to offer, please feel free to come to our information evening!

We'll start with a bit of explanation about Kajira as an organization, our values, and some general information about BDSM. Afterward, we'll all head to a café for some casual mingling.

Don't hesitate to ask any questions; our present board members will be more than happy to answer them. We hope to make you feel right at home in our club!

If you'd like someone to meet you and get to know you a bit, don't hesitate to use our buddy system! You can find more information about this under the "Information" section and then "Buddy System."

No need to stress about finding the exact location; a board member will be at the door before the event starts, just like at our other activities. They'll help you out!

Best regards!