Vriendjes regenboogcantus

donderdag 16 november 2023 om 20:00

Je moet je eerst inschrijven voor je de locatie te zien krijgt.

affiche van deze activiteit

Het is weer tijd voor een vriendjescantus

Dit wil zeggen dat elke Kajiraan één gast mag meenemen! Het is belangrijk dat je gast aan de regels van Kajira voldoet, wat betekent dat ze 18+ zijn en een student zijn tussen 18 en 26 jaar oud. We vertrouwen erop dat je gast zich respectvol gedraagt jegens anderen, zoals we van al onze leden verwachten.

Houd er rekening mee dat er een maximumaantal gasten is dat we in de zaal kunnen toelaten. Om ervoor te zorgen dat we weten met hoeveel mensen jullie komen, vragen we je om je gast ook in te schrijven. Op deze manier kunnen we de avond optimaal voorbereiden en ervoor zorgen dat iedereen een geweldige tijd heeft!

Als je je clublied wilt zingen, laat het ons dan weten in de opmerkingen bij je inschrijving, zodat we de juiste voorbereidingen kunnen treffen. Kajira heeft geen lintjes, dus voel je vrij om je eigen lint mee te nemen en andere attributen!

Thema regenboog!

Ben je nog niet helemaal thuis in het hele cantus gebeuren geen paniek! Wij leggen het allemaal uit aan het begin van de cantus!

Inkom:

• Bier: €12
  • Water: €4
  • BONUS: €1 korting bij meebrengen van een eigen herbruikbare beker

Timing:

• Opbouw vanaf 19u30
  • Deuren: 20u
  • Io vivat: 20u30

*Zorg ervoor dat je op tijd bent, want te laat komen kan tot een strafje leiden!

We hebben ook een playlist met enkele liedjes die vaak worden gezongen tijdens een Cantus. Je kunt deze playlist hier bekijken: Cantus Playlist

We kijken ernaar uit om samen met jou en je gast een geweldige Cantus-avond te beleven!

Inschrijven

Deze activiteit is al voorbij dus inschrijven is logischerwijs niet meer mogelijk.