Kajira op de Student Kick-Off

woensdag 27 september 2017 om 12:00

Locatie: Sint-Pietersplein

Naar jaarlijkse gewoonte wordt de eerste week van het academiejaar een Student Village georganiseerd tijdens de Student Kick-Off, waar studentenverenigingen zichzelf kunnen voorstellen aan nieuwe studenten. Ook Kajira is hierop aanwezig. Kom dus gerust langs bij ons standje tussen 12u en 18u. Wij voorzien ludieke spelletjes om kennis te maken met BDSM en staan klaar om op al je vragen te antwoorden.

Each year, the Student Kick-Off organises the Student Village in the first week of the new academic year. Here, student clubs can introduce themselves to students and Kajira will be present as well. We invite you to visit our stand between noon and 6pm. We will introduce you to the world of BDSM With some fun games and are ready to answer (almost) every question you can think of!