Bowling

dinsdag 08 maart 2011 om 17:00

Je moet je aanmelden om de locatie te kunnen zien.

affiche van deze activiteit
Kajira is een Gentse studentenvereniging die nog in de kinderschoenen staat en zich richt op Gentse studenten met interesse in bdsm.
Als vereniging willen we focussen op bdsm en het meer sociaal aanvaard maken hiervan. Activiteiten die we zullen organiseren zullen hier op gericht zijn (filmavond, praatavond, …), maar ook op het beter leren kennen van elkaar op een leuke, aangename en vooral laagdrempelige manier.

We willen studenten een plaats geven waar ze over alles kunnen praten, bdsm-gerelateerd of niet, en waar ze kunnen zijn wie ze zijn. Laat je zeker niet afschrikken, ook mensen die nog niet erg vertrouwd zijn met bdsm en nieuwsgierig zijn, zijn heel erg welkom. De activiteit gaat door in een publieke locatie, dus niets om je zorgen over te maken. ;-)

Als een eerste kennismaking organiseren we dinsdag 8 maart onze eerste activiteit: we gaan samen gaan bowlen in de Overpoort bowl om 17u (kostprijs normaalgezien 2,50 euro per persoon) en daarna kunnen we eventueel nog gezellig samen iets gaan drinken.
Reserveren is wel noodzakelijk, hiervoor kun je tot zaterdag 14.00h een mailtje te sturen naar kajira.gent@gmail.com om je plaats te reserveren.

Hopelijk tot dan!
 leni (namens Kajira)